Vacature medewerker receptie/secretariaat

Werken bij de leukste en mooiste golfclub van Drenthe!!

Vacature medewerker receptie/secretariaat Golfclub Havelte

Golf Club Havelte beschikt over een mooie 18 holes golfbaan in Zuidwest Drenthe tussen de dorpskernen van Havelte en Uffelte. Momenteel bestaat er een vacature voor medewerker (m/v) bij de receptie van onze golfclub.

Naast het leveren van administratieve en secretariële ondersteuning, treed je op als gastheer/-vrouw voor de Golf Club Havelte. De functie kenmerkt zich door klant- en servicegerichtheid. De verscheidenheid aan activiteiten vraagt een grote mate van flexibiliteit en initiatief. Door de veelheid aan contacten, wordt een groot beroep gedaan op sociale en communicatieve vaardigheden. Affiniteit met de golfsport is een pré, maar geen must. Samen met collega’s en onder aansturing van onze clubmanager vervul je een belangrijke rol binnen onze receptie.

Naast het ontvangen van gasten en het afhandelen van telefoonverkeer en e-mails draag je zorg voor het reserveringssysteem voor gastspelers. Waar nodig ondersteun je commissies en bestuur bij hun werkzaamheden. Werktijden zijn in overleg vast te stellen met in totaal een omvang van ca 20 uur per week (0,5 fte). Arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Golfbranche.

We bieden een fijne werkplek, in een prachtige omgeving, met marktconforme voorwaarden ingeschaald in de CAO Golfbranche. Indien jouw interesse is gewekt dan ontvangen we graag een motivatie en een CV per mail.

Je reactie kun je sturen naar onze clubmanager mevrouw Cisca Abraham; c.abraham@golfclubhavelte.nl

Voor vragen kun je contact opnemen met onze clubmanager; bereikbaar op werkdagen op telefoonnummer  0521-342200 (niet op woensdag) of met de heer Cor Dijks (bestuurslid) op 06-21281191